Week 32 - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Fort WIT - WaarBenJij.nu Week 32 - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Fort WIT - WaarBenJij.nu

Week 32

Blijf op de hoogte en volg Fort

27 Februari 2022 | Verenigde Staten, Arlington

Week 32

Deze week begon met Presidents day en lang weekend, en uiteindelijk bijna een vrije week voor de kinderen omdat we donderdag en vrijdag een ijsbaan in plaats van een straat voor de deur hadden. Woensdagmiddag bedacht ik me voor de winter warning zou starten nog even boodschappen te doen voor als het echt zo slecht zou worden, maar het was al eng in de auto met een soort drizzle (motregen) met ijs, waarbij je voorruit en wegdek bevroor en ook de indoor voetbal wedstrijd afgezegd werd omdat het niet meer veilig was om de weg op te gaan.

De kids hadden vrij, maar op mijn werk niet…We zijn al een paar weken bezig om allerlei scenario’s in Oost Europa voor te bereiden voor F35 support, en steeds meer eenheden die toestellen in die regio gaan stationeren of opschalen en materiaal/ support van ons nodig hebben. Iedereen gaat er vol voor, leuke sfeer om in te werken maar wel een beetje teveel werk maar hard nodig helaas.

Aan het einde van de middag stond alles in de steigers en besloot ik toch een paar uurtjes de deur uit te gaan, alhoewel we hier nu wel 24/7 gebeld kunnen worden, dus laptop, en telefoons mee naar de basis om de nieuwe bril van Isabel op te halen. Ze is er erg blij mee, en als we toch op de basis zijn dan gaan we natuurlijk ook ff bowlen en pizza eten. Bij recreatie afdeling verkopen ze allerlei tickets met korting en ik heb onze kaartjes voor Disneyworld gescoord voor Spring Break!

Thijs is een weekendje weg met Harro, dus het kwam me erg goed uit dat de voetbalwedstrijd van Willem geannuleerd werd. Met de belofte dat als de kids hun bovenverdieping zouden opruimen, zou ik ze s ’middags mee naar de bioscoop nemen voor Sing2 … ik heb ze nog nooit zo snel zien schoonmaken. Zondag was het gelukkig weer mooi weer, en heeft Tim 2x gescoord bij zijn voetbalwedstrijd om indruk te maken op mij ! Volgende week volgen de avonturen, foto’s en stoere verhalen van Thijs bij Currahee Mountain!

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Fort

3 jaar wonen & werken in de USA

Actief sinds 29 Juli 2019
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 11739

Voorgaande reizen:

25 Juli 2021 - 25 Juli 2022

3e jaar in Texas

27 Juli 2020 - 24 Juli 2021

Fort WIT, 2e jaar in Texas

15 Juli 2019 - 01 Juli 2020

3 jaar WIT in de USA, de eerste indruk

Landen bezocht: